2009. május 20. 17:18 - margitosz

Hülye picsa szindróma!

Mai nap történt ez az aprócska malőr.

A bájos, aranyos kolléganőmet akit ezek után holdkörüli pályára fogok rugni!

Figyelmeztetem jóindulatúan a barmot nem jól csinálod ,szólok mielőtt problémád lesz belőle.Ez a kis kígyó meg egyből rohan a kisfőnökhőz.

-Hogy én állandóan cseszegetem,meg összehordok mindent,folyton figyelem kibeszélem,különben is mi közöm hozzá hogy öt kurogatja a főnöke. A kis bestia, haj mintát akartam tőle venni csak szétszedtek ill levettek róla . Jóval kezd ki vaze! A haj minta csak a vúdú baba miatt kellett volna  ami tőle való különben nem fog az átok! Na mindegy jött a másik kolléga nő az meg természetesen megcsinálta tökéletesen a dolgot.Akkor ki a baromarcú? Persze nem figyel a dolgára amit csinál ,mert azt lesi másik mit csinál,hogy tud keresztbe tenni neki. Az öltözőbe menet azon gondólkódám mit is tegyen az én jó anyám ? Meg is van kiírtam a szekrényére egy telcsi számot ezen jelentkezhet be az ideg gyogyós orvoshoz jó eredményeket ért el ,jelentkezzen nála az üldözési mániájával!

Aliasz MARGÓ!

Ja különben meg ilyen képe van!

Címkék: hülye picsa
8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr671133826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.05.20. 18:57:14

Haj, az ám a jó kis hely ahol sok nő dolgozik együtt...megy az egymásnak alárakás...és az oviba holnap is be kell menni. Hajrá Margosz!

margitosz 2009.05.20. 19:36:11

@Fricsek: Holnap bemegyek a dedóba rendet rakok!Meg mutatom a hpénak hányas a melltartó méretem vaze!

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.05.20. 20:09:32

Margosz ne fogd vissza magad kend be szalonnálal és a kutyákkal rágasd le róla a hús:D:D
wáá én is tök ideges lettem:D:D

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.05.20. 21:14:34

hülye pina, most bennem is bennem van a harci szellem, még szerencse hogy jólnevelt vagyok:D

Boony 2009.05.22. 07:20:11

A fentiek után én már nem is merek kommentelni! Jobb lesz ha most megyek. :D:D:D

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.05.22. 14:18:35

komolyan, koncentráltam, elolvastam 3x de nem értem...
ok h van egy hp. de mi volt a malőr?:)

Mázli lenne hogy 7 pasival dolgozom egy szobában? Csak legyetek egy órát egy légtérbe ennyi pasival:))

tolvajhold (törölt) 2009.05.22. 16:45:26

@SuetiMueti: csak lennél 7 nővel tartósan összezárva. azt a tömény irigységet, intrikát, elfojtott dühöt és aljas szurkálást - mindezt a munka rovására - hát, megtudnád, milyen faszák a faszvakaró, bunkó, ostoba, böfögős, fingós faszik.

margitosz 2009.05.23. 18:54:44

@SuetiMueti: A lényeg nekem a feladatom ,hogy rendben menjen minden a csaj meg folyton elcsesz valamit figyelmeztettem jó indulatúan ő meg egyből támadásba lendűlt ,hogy védje a balfaszságát.Nem riadt vissza attól sem hogy valótlan dolgot állítson.Igaz mindenki tudja hogy dugja a főnők de lese szarjuk, ő dolga.Mindenben az intrikát látja.Pedig a lőtéri döglött kutyát sem érdekli mi van körűlötte.
süti beállítások módosítása