2009. június 08. 18:59 - margitosz

Ezek a pasik.....

Lementünk a klubbunkba társaségi életet élni. Na meg a vacsit is lekellet öblíteni egy kis söricilinnel. Éppen humoros kedvemben voltam, mint mindig. Vártam a magas labdát amit majd csak leüthetek. A pasim barátja már túl volt egy-két bátorság szérúmon. Szócsatázni szoktam vele, ő is egy mocsok kis pöcs. Be szokott szólni ,én meg természetesen nem maradok adós. Néztük egymást ki kezdi, némám figyel szerintem már fél a poénjaimtól. Iszogatunk ,párom meg egyszer csak megszólal:

 

-TE KASZI milyen buzis zokni van rajtad!

 -Aha akár csak a kockás inged ,ami most is rajtad van:mondom én a MARGÓ.

Kaszi megszólal:

-DE szemetek vagytok!

Hozzá kell tennem állandóan próbáljuk rávezetni arra, hogyan öltözzön , de ez nem egyszerű eset. ...Fogteknikus! Amikor már mustrálom, már röhög "na most mi nem tetszik?:)"

-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ dehogy minden fasza!

-Akkor min röhögsz?

-Hát rajtad!

-Na inkább igyunk!

-Mire?

-Hát az ujabb kockás ingedre!

Jó nagyokat röhögtünk,mint mindig.:)

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr121172073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.09. 10:26:42

Végre egy bejegyzés. :) Komolyan mondom, már hiányoltalak. :) Szeretem az írásaidat. :)

tolvajhold (törölt) 2009.06.09. 15:52:24

csatlakozom! :) margosz, lusta vagy vazze! :D

margitosz 2009.06.09. 16:03:06

@Keysha:
Köszi ez most nagyon jól esett.Ígérem össze szedem magam.

margitosz 2009.06.09. 16:05:03

@holdfénytolvaj: Lusta vagyok vaze! :D
de majd győzzed olvasni.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.06.09. 20:10:48

Én is ismerem a faszit akiről ír a margosz, dolgoztunk is együtt. Olyan kis bicebóca számomra nem túl férfias ember, de nagyon kedves és jó humora van.

Boony 2009.06.10. 19:04:35

@margitosz: szeretem az írásaid és a blogod, de nem lehetne azt a videót nem autómata lejátszásra állítani? Akárhányszór belépek, h olvassak felőled, a pasi azt énekli, h "icc guccubí júúú" :)

i.u.: írj :p

margitosz 2009.06.11. 19:59:52

@Boony: Na autómatán levettem nem ment másképp.Engem is zavart vaze!
süti beállítások módosítása