2009. május 08. 08:51 - margitosz

Vak asszony vissza néz...

Szemdokihoz kellet mennem. Gondoltam utána járok  a szűk látásköröm miből adódik. Félretéve az iróniát, beteg a szemem. Krónikus kötőhártya gyulladásom van! Igen kellemetlen. Az orvos megvizsgált,  kitágította a pupillámat, mélyen a szemembe akart nézni. Felvilágosít, hogy egy darabig homályosan fogok látni. Elkönyveltem eddig sem láttam valami jól de mindegy nem voltam meglepődve. Hazafelé vezető utamon természetesen rámjött a szükség, mit lehet tenni!? Bementem egy helyre úgy láttam-ha jól láttam-ez a női slozi. Bent rögtön rá is döbbentem rossz helyen vagyok, jönnék kifele. Ám jön velem szembe a végzetem.

-Eltévedtél szívi!

 

-Azt hiszed nem látom.

-Hát nem úgy néz ki.-mondja nekem ez a kis pöcs-Adsz nekem is egy lövést?

TE hülye vagy állj már el az utamból ki szeretnék menni.-de már nyomul is.

Erőszakos barom azt hitte,hogy drogoztam.Elküldtem a legközelebbi drog ambulanciára:-Menj te a narkós k...anyádba! Vagy a szemészetre ott majd belövik a pupilládat, mint nekem. Úgy elöntötte az agyam a szar, hogy egész nap bazmegoltam. Még a pasimat is leosztottam. Az igazak álmát alussza míg én vergődök, pedig tudja ám olyan vagyok mint a fehérvár áruházban. Mindig történik velem is valami! Ha láttam volna hol kezdődik a nyaka simán ketté harapom!

Címkék: hülye picsa
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr121109330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.05.09. 15:26:30

"Ha láttam volna hol kezdődik a nyaka simán ketté harapom!"
ez jó:)
süti beállítások módosítása