2009. szeptember 05. 20:40 - margitosz

Azannnnyatűzijáték!

Ha nem látom nem is hiszem el!

Tegnap kezdődött a XXIV. Várpalotai napok. Sajnos az ídőjárás megint nem kedvezet a szabad programoknak.Ez évek óta így van már meg sem lepődök.Este 9-órára volt meghírdetve a tűzijáték. Na ná, hogy akkor szakadt le az ég alja. Az a kevés ember is szaladt amerre csak  látott.Én erre már számitottam és a lakásomhoz legközelebb álltunk ,nekem szerencsém van közell lakom.Na de elkezdték, pedig én azt hittem elhalasztják másnapra, ez lett volna logikus. Kiírhattak volna egy eső napot is a szorólapokra! Maradt egy-két fanatikus aki végig nézte.NA, de emberek a tűzijátékot azt nem úgy kell nézni, hogy nézed az eget? DE viszont ha esik az eső ezt, hogy oldod meg? Nekem ez nem világos! Szóval szar volt az egész! Be is szaladtunk a közeli kocsmába és inkább ittunk egyet. Valami hasonlót szerettem volna látni, de ha vittem volna egy tükröt és leteszem a földre láthattam is volna valamit!Ez miért nem  jutott eszembe vaze!

Asszem jövőre indulok a polgámester választáson , úgy is győzni fogok mell bedobással!

Címkék: elcseszték!
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr911362566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tolvajhold (törölt) 2009.09.07. 20:30:43

a háttérből majd támogatunk. a csapattal. ;) aztán majd jó zsíros pozíciókat, meg pályázatokat kérünk. izé. nyerünk... :D

margitosz 2009.09.08. 19:17:54

@tolvajhold: Oksa rám mindig számíthattok!
Természetesen megnyerem a választást ugye?
süti beállítások módosítása