2009. július 03. 18:22 - margitosz

Emlékeim a szülővárosomról.....

Találtam régi képeket a neten. Oriási élmény volt számomra!Egy fotó ami nagyon régi lehetett.Még engem is gyógyított annak idején ,nagyszerű szakember,s mint ember is imádni való volt.

A városról is találtam régi fotókat.Az emlékeimben még a mai napig is így él.

Astrand ahol megtanúltam úszni.Ma már nem található meg csak egy park van a helyén egyszerűbb volt el dózerolni!

 

A vidámpark erre már én nem emlékszem ,de tudom,hogy hol volt.

 A mai város képe természetesen nem így néz ki.

 

Ez a vár ami mellett lakom erre látok le szinte, csak a másik oldalról.

 

A régi söröző még mindig meg van ide járunk mi is.Úgy hivjuk, hogy szentő.Mert  a neve igazából Szentesi söröző.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr871224977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.07.03. 19:18:21

Ki az a dottorbácsi?

És a második kép az hol készült? én nem ismerem fel:D


valamit az utolsó képhez hozzászólnék....kocsmában a gyerekkel:D

margitosz 2009.07.03. 20:51:16

Úgy hívták,hogy Dr Révész,keresztnevét már nem tudom

Lehet, hogy a babakocsiban én vagyok? :)))))))

A második kép az egykori Palota szálló söröző terasza hátul van az udvar fele.A bank helyén volt az étterem, onnan nyílott a terasz.

tolvajhold (törölt) 2009.07.03. 23:32:02

@Bogi24: ááá, az ott margosz kerianyu! csak még ártatlan. :D

margitosz 2009.07.04. 20:42:43

@holdfénytolvaj: Akár lehetnék én is, de ez a kép a hatvanas években készült te! De az is lehet régebben,50-ven körül kéne járnom ma már! :))))))
süti beállítások módosítása