2009. szeptember 14. 12:13 - margitosz

Szerintem menstruál a pasim....!

Legalább is olyan tünetek ütköztek ki rajta!

Egy laza mozdulattal úgy alá is nyultam, közben kérdezem :-te drágám nem ázott át a tisztaságibetéted? Vagy terhes vagy?:D

Úgy nézett rám mint aki éppen ölni tudna! Tegzi barátosnőmnél voltunk Mária névnapot köszönteni. Hisztizet mint, egy nő akinek éppen meg van a baja. Egésznap nyeltem a baromságait. Ami tőlem nem megszokott! Otthon is kérdezi számtalanszor az éppen aktuális tevékenysége közben : -Ugye drágám, így meg ,úgy jó lesz, így drágám meg a stb. Oszt amikor meg véleményt nyilvánitok az meg természetesen csírájában lehurrogja.Akkor meg mi a bánatos nyavajának kérdezi meg!? Szerintem magában beszélget, csak így próbálja álcázni.Na meg amikor megpróbál leszabályozni.Ebben a felbaszott idegállapotomban! Basszus kulcs ,szerintem akkor én most ideges vagyok! Szóval bármit is csináltam tegnap az semmi nem volt kóser számára.Rá is kurtam az ajtót rendesen! De azért még odaböfögtem drágám a betétet ne felejtsed el kicserélni!!!

Azért elgondolkodtam, hogy hova tudnám feldugni neki a tampont?

Címkék: pasik
4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr921380860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Süni Papa · http://gombocsekli.blog.hu/ 2009.09.15. 10:05:10

nem unalmas az élet, főleg ha a mindennapok szürkesége helyett ilyen élmények érnek :)
remélem már elmúlt, s talán már rá is jöttél a mentális menstruáció okára, jó esetben valami apróság lehetett a forrás

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.09.15. 14:33:48

Szerintem nem csak a Nőknek van joguk a havi (elme) bajhoz. Éljen a nemek közti egyenjogúság!
Egyébként én is meg szoktam kapni ezt néha a páromtól és azt kell mondjam, hogy sokszor jogosan. Persze ezt csak most látom így, amikor épp nincs meg :-))

margitosz 2009.09.15. 18:09:40

@Ádám72: Te vagy az én spanom!

Nagyra becsülöm azokat a férfiakat akik betudják vállalni, hogy néha faszul viselkednek! Még ha útolag is.

@Süni Papa: Elhiszed még a mai napig sem tudtam rájönni ,mi válthatja ki nála ezeket a reakciókat. Ma megfogom nézni, ha tangát vett fel! ....... Lehet, hogy bevág neki? :D

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.09.16. 10:02:25

:)
Valamelyik héten én is megkérdeztem a pasimat hogy kié a gyerek?
Olyan gyagyás volt, meg a palacsintába joghurtot tett meg fahéjat és persze tuszkolta nekem, hogy kostóljam meg.
süti beállítások módosítása