2009. május 30. 14:38 - margitosz

Demivanvelem?

Rendszeresen lejárunk a klubba.Ez egy szórakozó hely ,letisztázom mielőtt még valaki félre értené nem varró szakkör! Barátaimmal itt tartjuk a kapcsolatot ez egy viszonylag elit csapat.Időnként ugyan alig ismerek rá némelyikre.A minap is bekávézott az ismerősöm és boldog boldogtalant lesmárot,már szinte menekültünk előle.Lehetett az pasi vagy nő neki egyre ment.Ő nagyon jól mulatott rajta.Oda szökkent elém és már le is támadott.Kérdezem tőle miért vagy ilyen boldogtalan ,bánatos? Elgondolkozott egy pillanatig:-honnan jöttél rá?Ezért vannak a jó barátok! Attól kezdve mint akin megtalálták a kikapcsoló gombot leállt és nagyokat hallgatott. Beleláttam a veséjébe valószínű.Aztán félre pillantok a tánctéren uram atyám egy terminátor darabos mozdulataival táncol.Nem tudom leírni azt látni kellet volna.Mi jöhet még?A cicababát akin 3rétegű úszógumi lógott pörgette mint állat.Nem akarom látni félek hogy rossz álmaim lesznek megfordultam.Na nem szerintem forgószél lehetett az utcába az összes szemetet behordta a krimóba.Összenéztünk a barátaimmal, egyre gondoltunk innen menünk kell.Mielőtt még kifakadok és el kezdek mindenkit fikázni az senkinek sem lett volna jó.Sokszor elgondolkodom mi van velem?Túl érzékenyen élek meg dolgokat vagy csak egy cinikus dög vagyok? Szerintem az utóbbi.Meg is nyugodtam akkor rendben van minden a régi.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr111153213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tolvajhold (törölt) 2009.05.31. 19:15:59

:) margosz a régi! ;) mi van, eddig semmi írás? lusta voltál, mi?? mi meg éhezzünk?? :)

margitosz 2009.05.31. 19:53:07

@holdfénytolvaj: Nem akartam minden szarsággal etetni a jó népet.:D Különben meg templomba kellet járnom túl sok volt a bűnöm :D
Így hát gondolhatod milyen elfoglalt voltam! :D

tolvajhold (törölt) 2009.05.31. 20:56:13

@margitosz:templom... aha... értem, miért mondott fel a pap. vigyázz, a végén még több lesz a munkanélküli! ;)

margitosz 2009.06.01. 16:22:22

@holdfénytolvaj: Na arra azért vigyáztam! Köz tudott mennyire szívemen viselem az emberiség sorsát.:D
süti beállítások módosítása