2009. október 21. 18:50 - margitosz

Magas röptű eszmecsere.....

Fültanúja voltam esküszöm!

Ülök az autóban várakozom, Építőipari munkások beszélgetésére lettem figyelmes.

Te Gázsi mit csinálsz, mit bolyongsz mint egy eszetlen?

Másszá mán fel a létrára ,de izibe! A Gázsi lába látványosan zizeg. Nagy nehezen ráveszi magát felmászik. Teeeeeeeee faggyú menj mán följebb!

-De főnök már ezerszer megmondtam ,ha magasban dolgozom ideges vagyok, hogy a rák egye ki a szügyödet úgy,hogy velem ne tessék kiabálni! Jájjjjjj jó anyám ha ezt látná nem szüt vóna világra se!

A főnök:-Mi közöd van neked anyádhoz heee? Dolgozzá mert kirázlak abból a boxos bürkédbül! Sík vidéki cigány csávó, úgy csinál mintha a földfelszinél feljebb nem is dolgozhatna! Vagy csak bodzát szedhetne! De az legalább jövedelmező! :)))))))

Címkék: sukár
4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr931466009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tolvajhold (törölt) 2009.10.21. 19:41:39

nem tehetek róla, én szeretem a kokszosokat. haláli banda. :)

margitosz 2009.10.22. 10:09:28

@tolvajhold: Nekem sem mindegyikkel van bajom!
De ennél a kis jelenetnél kifeküdtem, mikor a főnök ,aki maga is cigány megkérdezi mi köze van a csávónak a saját anyjához.:)))))))))

Süni Papa · http://gombocsekli.blog.hu/ 2009.10.22. 13:30:21

igazán szórakoztató mikor nagyon nem kell félni, hogy a kultúra kiverné a biztosítékot
- persze kis adagban és messziről :)

margitosz 2009.10.22. 14:58:06

@Süni Papa: Csakis messziről és mint kívülálló! Jót szórakoztam felét sem tudtam megegyezni azt viszont sajnálom, ismét gazdagodhatott volna a szó kincsem..))))))))
süti beállítások módosítása