2009. szeptember 24. 12:06 - margitosz

Kihozta belőlem az állatott!

Nem könnyű de nekik sikerült! A Jánosok na azok valamit tudnak!Két férjem volt mindegyiket Jánosnak hívták.Az első rohattúl szeretet enni. a második meg inni mint egy gödény, na ez egy igazi barom volt és még csak nem is túloztam. Ma láttam egy pillanatra ,le is pörgött elöttem az életem.Állandó rettegésben éltem tőle még a vállásunk útán is.

Na de nem is ezt akarom veletek megosztani.Az I-ső János a kis zabagép, a hasán kívül nem sok minden érdekelte, csak a horgászat. Folyamatosan szekált, ócsárolta a föztömet, közben kétpofára zabálta a főztömet.Fültől -fülig zsíros volt a pofája a pörköltszafttól közben mondja:

-De szar ez a pörkölt! Milyen ez a nokedli, tavaly főzted? Hozzáteszem elötte félórája csináltam.Annyira felkurta az agyamat, már sokadjára, hogy elkaptam előle a tányért és kivágtam az ablakon. Még szerencse hogy nyitva volt,meg a függöny sem volt túl hosszú. Az alsó szomszéd lent ült a padon és felkiált.-Köszi Margó az ebédet ,csak a tálláson kéne finomítani egy kicsit! Nem reagáltam rá mert ő sem úszta volna meg! Viszont ha lúd akkor legyen kövér! Fogtam a kisfazekat amiben a maradék húsleves volt, és egy az egyben ráfordítottam az olcsó János fejére .Szép látvány volt azt meg mondom! Torzult a feje az orrcimpája, mint egy bősz bikának kitágúlt. Láttam ennek fele sem tréfa. Kirohantam a konyhából abban a pillanatban csattant egy kerámia a falon.Vissza lépek.-Te állat ez a kedvenc vázám volt! Tudom ezért is csaptam oda.Na várj csak! Az összes tányért lesöpörtem a polcról. Csatlakozott ő is folytatta a poharakkal. Kőkövön nem maradt.Így történt hogy megint nem volt miből inni ,meg enni sem. Ugyan is nem ez volt az első eset. Másnap ismét mehettem vásárolni.Nem kicsit volt ciki mert az elmúlt 3 hónapban ez már a második akcíónk volt. Az eladó is ismert kicsi ez a város! Hallom Margókám ismét hangos volt az ebéd! Aha ja az volt! Faszom  kivagyok ettöl az embertől! Akkor a legolcsobb jó lesz ?Üvegpohár vagy műanyag? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ müanyag az jó, üvegpohár majd ha elváltam! Igaz ezt csak viccnek szántam ,de nem az lett belőle.Ennek az embernek nem sok jó véleménye volta nőkről, a nő maradjon a fakanál mellet, köze ,meg joga semmihez.Ezt hamar felismerve odébb álltam.Azt hitte én vagyok az Izaurája!Levettem a békjókat magamról és pá aranyom!

 

 

Reszkessetek Jánosok!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr321403866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.09.27. 14:20:29

Aranyom te vonzod a hülyéket egyszóval:
maaargit kááávééét:D

margitosz 2009.09.27. 16:36:07

@Fricsek: Pedid alapból olyan a tekintetem, hogy rá van vésve a homlokomra :- A hülyék és a Jánosok kiméljenek

tolvajhold (törölt) 2009.09.27. 17:02:13

@margitosz: valahogy így léptél le, mint a képen? meggyőzőre sikerülhetett...
süti beállítások módosítása