2009. június 14. 19:21 - margitosz

A rozmár fogú okos tojás ez a Vilma....

Emberek olyan szinten belém verte az ideget,hogy simán letudtam volna fejezni. A nappali falára meg kiszögeztem volna a fejét mint egy trófeát az agyara úgy is meg van hozzá.Mint egy varacskos disznónak,de komolyan és még csak nem is estem túlzásokba.Ronda is mint az állat .A zsidó templomba ki lehetne tenni a fényképét utálatos kép gyanánt.Okos tojás az emlékeiből él. Már 20 éve biztos nem dolgozik, gyereke sincs ,de ő a gyerek neveléshez is ért.Álladóan beleugat mindenbe. Na ma oszt jó kedvembe talált! Kerti partiról  haza jövet , beszélgetünk persze nem vele és beleugat: - Az öcsém így az öcsém  úgy nem hogy jobban odafigyeltünk volna rá, most nem bukott volna meg. Ő szívesen leült volna vele tanulni. Anyád az a kerek perec gondoltam ,ezt már nem hagyom lesikítom a haját.Te igen okos! A gyerek 19 éves majd leül veled tanulni? Különben is menj el dolgozni ne itt oszd az észt! Úgy látom kurvára sok az időd!De hova nincs munka hely. Nincs a picsákat nincs! Menj el papír lukasztónak a fogad meg van hozzá! Vagy menj el gyógyfüvet szedni úgy is mindent azzal kezelsz attól nőt meg a maradék fogad is. Innentől kezdve kússba volt. Az öcsém apja közben vezetett nem győzött krákogni, fütyült zavarában.A barátnőm pasija meg csak úgy vörösödött a leszorított fejjel nem mert röhögni.El kell mondanom ez a Vilma az öcsém apjának a barátnője, én meg ugye vagyok az öcsém  nővére.kkkkkurvára rühelem ezt a nőt.Pedig igyekeztem vissza fogni magam. Lehet ,hogy nem sikerült?Leszarom nagy ívben ,régóta kikívánkozott belőlem ez egész.

Már többször kértük ne hozza magával ezt a díszpintyet, de ez olyan mint a bumeráng az ablakon kidobják az ajtón bejön. Mert még nem én basztam ki vaze!Nyakát törné garantálom! ja akkor meg a fogával kapaszkodna, kiverem azt is!:D Na ilyen profilja csak nőből!

Címkék: leszarom
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr771184795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása