2009. augusztus 12. 12:33 - margitosz

Vállról indítható rakétát szeretnék!

Sürgősen be kéne szereznem egy vállról indítható rakétát!

Az megvan! Az igazak álmát alszom és az ablakomtól 30 m-re húzzák azt a kibaszott  templom harangot? Á nem ám egyet-kettőt negyed órán keresztűl! Azt is óránként.Gondolatban már többször is leromboltam az úr házát!:D

Légyszi, légyszi valaki lepjen meg vele! Útánna elmegyek meggyónom még azt is amit el sem követtem!

Én egy keményen dolgozó csajszi vagyok!A pihenés kijár mindenkinek!

MEG-HÁ-LÁ-LOM!!!!!Egy ilyesmi is megteszi csak a szamarat is kölcsön kérem egyrövid ídőre.

 

Címkék: őrűlet
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr161304906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tolvajhold (törölt) 2009.08.14. 08:09:24

margosz, nehézbombázó! rárepülsz, oszt kész. :)

margitosz 2009.08.14. 10:48:01

Te bazzmeg! Aszt hiszed dagadt vagyok csak erotikusan gömbölyű.
A másik nem vagyok kamikáziné élni akarok!!!!! :d

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.08.14. 19:22:13

Mondjuk az tényleg borzasztó...főleg mikor egész éjjel dorbézolunk és arra kelek, hogy szétharangozzák a fejem. DE! legalább soha nem alszunk tovább tíz óránál....még ha fáj is az élet!:)
süti beállítások módosítása