2009. július 11. 13:15 - margitosz

Előre leszegezem.....ha ujra születnék

Királylány szeretnék lenni!

Született királylány, az már valami! Csak vezényelnék egész nap. Saját kívánságaimat nem győzném teljesíteni. :D

Mivel, hogy született feleség az nem lehettem! Az nem az én világom azt mondja a párom.Lehet nem is értem miért mondja! Állítólag én nem egy tipikus, átlagos csajszi vagyok.Úgy általában az meg van, hogy félnek a házasságtól a pasik! Ki érti ezt? Voltam már feleség,nem jelentett nekem áldozatót, ment amíg mehetett.Elváltam én is, igaz mondtam, hogy soha többé! De nem mond azt hogy soha többé mert nem tudhatod mi jöhet még!Nem hinném, hogy valaki is megtiltaná nekik a többszöri nősülést! De még is úgy viselkednek mintha ez akkora nagy dolog lenne. Senki nem úgy indul neki mi lesz ha nem sikerül? Meg minek neked az a papír? Kell és kész! Ha már úgy érzem vele teljes az életem.Ennek az indíttatásnak viszont belülről kell jönnie mert ha nem akkor megette a fene!

Szóval szeretnék király lány lenni!

Akkor elvesz valaki feleségül vagy nem? Kaptok egy macskát is ajándékba!

Címkék: pasik
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr941240260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.07.13. 19:25:21

A királylányok úgyis kapósak, mert általában jár hozzá egy fél királyság.:)

tolvajhold (törölt) 2009.07.16. 23:35:51

@Bogi24: meg ez a hátrányuk is. nem tudni, mi az igazi ok: a nő, vagy a birtok? aztán annyuk zugivó lesz, míg aptyuk munkamániás és zsinórban csapatja le a fejeket, meg vívja a szomszédolós háborúkat másik fél királyságokért. :)
süti beállítások módosítása