2009. augusztus 29. 15:52 - margitosz

EJNYEBEJNYE!!!!

Négy hónapja új telefon számom van,pusztán csak anyagi megfontolásból, na meg a pasim nem hogymá őneki legyen új telcsiszáma! a lényeg családi csomagunk van.Én 30-as,ő meg 20-as volt, váltani kellet valakinek.Azóta furcsa sms-eket kapok a cib banktól.Közöm nincs az egészhez.Gondoltam majd csak leszoknak róla,de nem hajnali félháromkor 16 db sms-es kapok.Úgy felszexuálták az agyam , hogy még soha.De ez még nem volt elég felhívnak,  valami faszom tudja Tamást keresnek.Mondom neki ez téves lesz ,vagy ennyire mutál a hangom?Kinyomja. Ezek után kb két naponta zaklattak.Erre megfenyegettem felkeresem személyesen! Hebeget hápogott.Ki a fönököd add a elefonhoz! Bocsánat téves mondja ő. Én meg erre nincs bocsánat elfogyott! Megint kinyomja.Ezek után is többször felhívott de ha én vettem fel nem szólt bele persze rejtett számon.Ismét hív aha résen vagyok odaadom a telcsim a fönökömnek majd ő! Bele is futott a csapdámba beszél , beszél én meg egyszer csak alattomosan átveszem a telcsit beszéd közben.Kicsim tegyünk ennek az ügynek pontott a végére.Panaszt fogok tenni az illetékes helyen és kinyomtam a telcsit.

 

 

Tegnap felkerestem a cib bankot elmondom a panaszom, ki látott már ilyet majdnem leráztak .Menjek a szolgáltatóhoz. Mondanom sem kell először ott jártam.Már emelem a hangom meg az asztalt is,közben az ügyintéző állandóan bele vág a szavamba na ezt különös képpen nem kultiválom! Ráförmedtem ! Adjuk meg egymásnak a tiszteletet hallgasson végig! Ez valahoogy be jött lehiggadta hölgyemény egyből segítőkész tudott leni.Így történt ,hogy felvette a panaszomat.

Láss csodát míg itt ecsetelem a tegnapi afféromat a cib bankkal ismételten hívnak, de már nem rejtett számon. Felveszem a telcsit ismét a megszokott hang és közli velem elnézést kérnek a kellemetlenségért megkapták a panaszom így hát törölték a számot a rendszerükből. Kurva jó most már nyugodtan alszom!

Címkék: ejnye
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr91346527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margitosz 2009.10.21. 18:58:53

@SassyGurl: Ááááááááá még a mai napig is zaklatnak ,csak most már valami behajtó cég lehet az. nem árulja el mit akar csak annak a bizonyos Heves Jánosnak.
süti beállítások módosítása