2009. szeptember 18. 10:02 - margitosz

KISSÉ DEPIS VAGYOK......DE AZ IS LEHET HOGY NEM!

Sok szarság ért mostanában.valószinüleg ezen is tul teszem magam mint mindig.A munkahelyem is megszünt, a családomban is voltak problémák, nem kevés!A pasim sem a régi, ma már ezt is szóvá tettem.Úgyan is kb 2 hónapja nem sok testi kapcsolat volt köztünk, nem feltétlen a szexre gondolok most.Egy gyengéd ölelés,egy buksi sími vagy ilyesmi.Ami számomra sokat jelentene,de nem ezt sem érdemlem meg talán, vagy mit tudom én! Elég türelmes vagyok ,de ha ez feltünik egy kapcsolatban az már gáz nem? Ma reggel készülődik a pasim dolgozni a maga kis megszokott rutinjával, közben meg folyton jár az agyam mi a fasz van, miért nem tudom kizökkenteni ezt az embert?Ülhetek én itt egyszál csöcsben nem reagál és nem azért mert nincs semmire ideje! Tesz-vesz készülődik és ennyi!Kapok tőle egy búcsú puszit és kész! Az összes idegrendszerem a tetőfokon áll és ott hintázik!Mondom tök nyugodtan :-Na akkor most az összes testikapcsolatott kimerítettük mára. Mi volt erre a válasz ? Jajj ugyan már! Pedig ha csak átölelt volna közben nem szóltam volna egy szót sem.Elviharzott vissza sem nézett. Útána lépek és mondom neki ,ezt azért meg kéne beszélni ,majd ha haza jössz! Szóra sem méltatott. A közömbösséget láttam csak rajta. Rá 10 percre meg felhív, te láttad nyilt egy új turkáló!Olyan semilyen kedvem van. Talán mint ez a kép.

- Aha ja láttam. Szóval menjek vásárolni, fizeted? Azt hiszi most ez a megoldás faszom!

Ez az mitől féltem...
Ez, mit úgy reméltem
hogy nem jön soha el-
-csak erősen hinnem kell!
De nem is tudom mit gondoltam:
én mindíg szerencsétlen voltam,

 

Címkék: is én ez vagyok
10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr361390127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.09.18. 20:14:55

vannak ilyen hülye időszakok, ilyenkor kell megmérgezni őket!

tolvajhold (törölt) 2009.09.18. 21:22:33

mond el, hogy mellőzve érzed magad, de segítene sokat, ha megölel, vagy ad egy puszit. :) mi ezt nem vágjuk le, egyik nap olyan, mint a másik :)

margitosz 2009.09.19. 10:16:54

@tolvajhold: Lehet hogy te így vagy vele nekem nem egyformák a napjaim . Nem szoktam nyavajogni csak már nem tudom a szönyeg alásopörni az eseményeket.Az ha napmint nap nem irom le mi a bajom attól még létezik!
Próbáltam tudtára adni mit érzek,mi hinyzik de nem törődött vele.Hát leültünk tegnap megbeszélni.Igaz már érezte nem kerülheti el mert időnként előtört belőlem a cinizmús.Hát várom a változást! Idézem "Drágám ídőnként helyre kell, hogy rakjad a lelkivilágomat köszönöm! "

margitosz 2009.09.19. 10:22:26

@Bogi24: És csak szívja a véremet ilyenkor! Pedig ilüsztráltam neki így sokkal egyszerübb lenne! Fogtam a kést, egy poharat,föléhelyeztem a csuklómat aszt mintha felvágtam volna az eremt , na itt van idd a véremet ne kostolgass! Na itt kitört belőle a röhögés! Azt mondta te hülye picsa imádlak!

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.09.19. 11:28:08

iGEN VÉGÜLIS EZ IS LEHET EGY MEGOLDÁS, HOGY MEGBESZÉLITEK, DE ÉN INKÁBB MEGMÉRGEZTEM VOLNA A HELYEDBEN:)
aZTÁN BESZÉLGETHETÜNK!:d

margitosz 2009.09.19. 13:07:38

@Bogi24: Most épp a puncsolós korszakát éli ami a halálom mert nem ezt szerettem volna elérni.,!
Csupán egy kis szeretetett amit néha kimutathatna.

tolvajhold (törölt) 2009.09.19. 13:41:23

@margitosz: de ezt a kimutatást kurva nehéz ám megtanulnunk. basszus, hét év nem volt elég, hogy jól menjen :)
emocionális előnnyel születtetek.
na jó, nem mind, de többnyire. nehéz úgy kimutatni bármit is, hogy azt tanuljuk, védjük magunkat, meg ne mutassuk, mit érzünk.

margitosz 2009.09.19. 17:39:39

@tolvajhold: Hidd el sokkal kiegyensulyozott lene a párkapcsolat ha ezt, meg birná tenni a teremtés koronája a"férfi"

végül is nem tanulni kéne ám ez belülről jön! Persze nekik jól esik ha ezt a fajta törődést megkapják ennek oda-vissza kellene működnie. Ha lesz egy fiam az az anya tejjel fogja magába szívni ezt az érzést meg fogom tanítani, ha ez tényleg így van. Meg mi az ,hogy ne mutasd ki,? mi az hogy véditek magatokat? kitől mitől ?,csak saját magatoktol!

tolvajhold (törölt) 2009.09.19. 18:17:54

@margitosz: így valahogy. :) buta beidegződés, amit nem vizsgálunk felül.
csak értesd meg vele finoman.

margitosz 2009.09.19. 18:58:22

@tolvajhold: Finom leszek és nőies oks!
süti beállítások módosítása