2009. szeptember 20. 16:50 - margitosz

Annyira vidám .......

Nagyon állat az öcsémnek megszökött az aranyhörcsöge.

Én voltam otthon egyedül ,mondanom sem kell irtózom ezektől a szörös kis állatoktól! most meg kéne fognom,nem visz rá a lélek aúúúúúú hozzám ért!Na most meg van, fogtam a hosszúkás kis házikóját mutatum neki hé ide ide! Mász bele kicsi egér, még énekeltem is neki az egérdalt, nem tudom ismeritek-e? Ari a dal! Sikerült ,de most meg nem akar kijönni belöle! A kis mocsok, mutatom neki ide mász ki te drága. Erre belekapaszkodik az ujjamba. MEGSEMMISÜLTEM! A két melső lábacskáival kapaszkodik belém a hátsó lábai mega házikójában ,húzom nyúlik az egér nemá! Na sikerült hurrá!!!! Helyére került a kismocsok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr651394865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása