2009. május 05. 15:28 - margitosz

Szegény embert még az ág is húzza hát még a gravitáció...!

Előző életemben szerintem kaszkadőr voltam!

 

Ma sem hazudtoltam meg önmagam.Soha többé nem megyek fel egyetlen létrára sem!Még ha annyira bántani fogja a pasim szemét hogy lóg a függöny ,szóval leszarom.Ismét lezúgtam róla.Pedig nem is ráztam a bulám,mint egyszer.Van úgy hogy hasra estem és a hátamon landoltam  az sem volt semmi. Az is megtörtént már velem ,hogy a buszról leszállva seggel landoltam lefele.Ezt meg kell hogy osszam veletek emberek.Az meg van hogy a távolsági buszon általában sokan vannak?Ott esett meg velem ez az ominózus esett!Nyár volt  hét ágra sütött a nap rajtam egy csocsi ragyi fehér spagettipántos nini ruha volt.Természetesen olyan cici stuccolós,magas sarkú papucs ez volt a bűnős na meg a szőnyeg!Azon gondolkoztam mi lenne ha most lezúgnák a lépcsőn milyen égő lenne?Hát megtörtént. A papucsom elakadt abba szar szőnyegbe végig a seggemen lecsúsztam a lépcsőn.Természetesen a ruhám a köldökömig felcsúszott a papucsom önálló életet élt elrepült a csába.Na persze hogy mindenki engem bámult!BASSZUS de égő!Némán figyelik mit is csinálok ezután naná hogy senki nem mert segíteni.Szerintem beszélt az arcom!Ne nyúljatok hozzám tekintetem volt! Különben ölök!Felugrottam mint a villám legörgetem magamon a sztreccses rucimat,addigra egy segítő kéz oda nyújtotta  a topánkámat azt is némán.Látszott rajta röhögne de nem mer arc kifejezés.Egy elegáns mozdulattal megigazítottam a hajam,az inkognitót feltettem a szememre és bájosan körülnéztem.Láttam a itt valamit mondanom kell:-Most mit kell ennyire bámulni én így szoktam leszállni a buszról és.......elindultam mintha tényleg mindig így történt volna.Az orbitális röhögés amit az emberekből kiváltottam mai napig itt cseng a fülemben.Úgy hogy szívesen vállalok szerepeket meg sem kell magamat játszani v

Címkék: hülye picsa
19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr921104342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margitosz 2009.05.06. 14:10:34

@2itailor: Köszi látom te egy igazi lovag vagy!Vagy mi?
Vagy nem ? o
Olyan határozatlan vagyok!

2itailor 2009.05.06. 15:02:36

@margitosz: hihi: lovagina. vagy ez valami orosz név? :))

Boony 2009.05.06. 18:15:29

@margitosz: Mindíg így szállsz le? Buszozunk egyszer 1ütt? :P

2itailor 2009.05.06. 19:25:42

@Boony: Gondolom előtte megmondanád mit vegyen fel :)

margitosz 2009.05.06. 20:52:03

@2itailor: Van élet biztosításod?:D Akkor semmi akadálya.:D

margitosz 2009.05.06. 21:59:22

@holdfénytolvaj: Az összes bugyimat kiszórtam a kukába.Akármiben mégsem szállhatok a buszra,inkább elmegyek fazon igazításra!....:D Világjáró leszek csak buszon fogok utazni!!

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2009.05.07. 15:30:20

@margitosz: majd a hírekben megnézzük, ha máskor nem is:)

Ma láttam egy srácot elesni, szegénykém kezébe szét robbant egy fénycső... nem a tesód?:))

margitosz 2009.05.08. 08:01:27

@SuetiMueti: szegény biztos olvasta a posztomat és űberelni akart nem tud!de üzenem neki nevem re veszem!

margitosz 2009.05.08. 08:05:16

@holdfénytolvaj: ha máshol nem is a fején lehetett a bugyi.Biztos az illat minta után tájékozódott csak arra nem gondolt, hogy szart sem fog látni:D

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.05.09. 07:30:08

Majd te is le leszel fényképezve mint a Britni meg a Perisz Hilton ahogy tárogatsz!:D

margitosz 2009.05.09. 12:32:45

@Bogi24: Én is híres vagyok.Igaz nincs jó hangom,de az eséseim messzi földről híresek!
süti beállítások módosítása