2009. május 31. 20:22 - margitosz

Barátnőimmel töltöttem a hétvégét!

Nem minden nap történik meg az ilyesmi!

Össze jött a csipet csapat. Nosztalgiáztunk,régi szép ídők! Kibeszéltük a pasikat szét röhögtük magunkat.A téma természetesen adott volt,nem találjátok ki mi is lehetett? Na ná , hogy a szex! Mi már csak ilyenek vagyunk! A csajszi csapatunk elég vegyes:

-egy szex mániás

-egy konzervatív

-egy született kis geci

-meg egy cinikus kis dög ez asszem ez én lennék! A többit meg talán betudnátok azonosítani ha ismernétek őket.

A nagy sztórizgatásokból ez egyik történet majdnem megölt! Iszogatunk és az egyik barátnőm feleleveníti a sztoriját.

Az mind semmi az meg van ,hogy a szabadban,hold fényes éjszakán szeretkezel! 

Ledobálod a felesleges ruhadarabokat és arra jár éppen egy sündisznó!

Naná ,hogy az aprócska állaton landolt az alsó naci az meg komótosan odébb baktatott a maga tempójában ,húzta maga után az intim ruha darabot! Ez az élmény örökre  meghatározta mikor és hol tölti el a pásztor óráit.

Én egy vizúálís típus vagyok egyből bevillant a lelki szemeim előtt a jelenet.Éppen kortyolgattam a sörömet természetesen választhattam vagy megfulladok vagy kiköpöm az utóbbít választottam. Az is meg van ,hogy a konzervatív barátnőmön landolt a sör! Az meg fúúúj tiszta sör szagom lesz tök komoly fejjel előadta.Ez volt a halálos döfés a testembe! Ha túl élem ezt a napot ismételten templomba járó nő lesz belőlem, na jól van nem akartam túlzásokba esni! Túl éltem hiszen most osztom meg a történetet amit nem bírtam magamba tartani. Ugye kedves barátos nőm ezt meg tudod bocsájtani nekem?

Címkék: hülye picsa
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr251155581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margitosz 2009.06.01. 12:22:06

@holdfénytolvaj: Mi egy brutál egerek voltunk a hétvégén! De nem félre érteni! Ha csaj buli van ffi nem fér bele a csapatba csak ha más az illető.:D
Hidd el nem bírná ki egy pasi sem!
süti beállítások módosítása