2009. június 14. 12:45 - margitosz

Állat kertben jártam...tegnap és likas volt a kerítés átfért rajta minde állat!

A megszokott esti sétánkat jártuk,kisebb kitérőkkel meg betérőkkel.Vágjátok remélem ,hogy a betérő az egy bizonyos szórakozó hely.Isszuk az italunkat, közben a teraszra kiszűrődik a zene.Olyan igazi ette cigány csujógatós.Bemegyek a mellékhelyre.Anyám azt hittem a Berhidai helyi járaton vagyok!Olyan sötét emberek voltak bent mint a belő zsebben!Dik mán e jön egy bula!Ez én volnék.Jössz táncolni ? -kérdezi a gádzsó. Bocsi nem érek rá.Néd a milyen rátarti! Ott hagytam a picsbe.A wc-ben egy csajszi meg beszól ám! Nem az alkalomhoz vagy öltözve picinyem!Te sem drágám mert rajtad maradt az úszó gumi!A barom még meg is nézte.Ja meg rosz helyen landoltál a földközi tenger odébb van!Mert?Nem világosítottam fel úgysem értené.Olyan tokája volt mint egy pelíkának simán össze keverhették volna vele.Az én lotto márkájú melegítőm ezerszer külőnbűl állt rajtam, mint rajta virsli szabású topja.

Hab a tortán! A pasim egyik barátja is megjelent. Amolyan szőke de férfiből.Minden áron meg akart győzni arról,hogy én beszabályozom a pasimat.Közben odatoppan a nője.Feri irány hazafele eleget vedeltél! Abban a pillanatban kitört belőlem a röhögés.Nem nagyon kultiválta a jelenetet.Vérben forogtak a szemei.Te szívem akarsz még inni? Kérdezem a pasimat.Mindjárt megkérdezem a Feri csaját,hogy ihatok -e még?Erre aztán kész lett a Ferkó!Megszólal a barom ne  mond azt, hogy ha megfognám a csöcsödet nem szabályoznál le? Dehogy is nem a fal adná a másikat! Felvilágosítottam!-De hogy jön ez ide?Nem arról van szó hogy a pasimat szabályozom? Gondoltam jön ez még az én utcámba!Lesz még olyan szárasság hogy szeretné ha beleköpnék a szájába! Te Atis mekkora egy tirpák barátod van! Hát tudod részeg ,meg hát tudod nem egy ikú betyár.De fiam !Ismered ezt a köz mondást, madarat tolláról emberet barátjáról!

Szóval tegnap egész nap csak a szarságok értek el folyamatosan,DE UTÁLOM

Címkék: pasik
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr451184085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tolvajhold (törölt) 2009.06.14. 21:20:06

azé' én jót röhögtem! :D

margitosz 2009.06.15. 10:36:12

@holdfénytolvaj: Hát igen másnap már én is, derültem az eseten ,de akkor szétvetett az ideg. Mindig megtalál az a valaki! Felírom a homlokomra hülyék kíméljenek!
süti beállítások módosítása