2009. június 15. 13:32 - margitosz

NEM HISZEM EL.........MIT TETTEM..VÁRTAM A CSODÁT?

Volt már olyan érzésetek, hogy csak feletted van az a felhő amiből mindig esik az a kurva eső? A villámok meg csak beléd csapkodnak? Intézkedjen már valaki! Mert ha nem kétszer is elmegyek a világ végére, egymás után mert egyszerre az sem sikerülne.:d

Jött egy hívás a telcsimen naná, hogy a főnököm! Van egy jó hírem még is csak be kell jönnöd dolgozni x és x helyett. Miért van az, hogy mindig én szívom a faszt csak nem a jó végéről? Persze szabin vagyok hozzá teszem, vagy valami ilyesmi! Jöhetne már egy rózsaszín bari felhő is egyszer ebben a szaros életemben. Előző életemben balfék lehettem kontrával!

Címkék: én csak
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr71186240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margitosz 2009.06.17. 16:34:46

@Keysha: Te is utálod ezt a helyzetet?
süti beállítások módosítása