2009. június 20. 22:41 - margitosz

Nem gondoltam volna...

Találkoztam a párom haverjával kb 1-hete.Így fogad :-Mi van veled? Iszol te eleget? Igen szarul nézel ki! Akkor még úgy ,ahogy jól voltam.De a következő napon még egy atrocitás ért.Baráti társaságunkban van egy rokkant nyögdíjas ember ki találta menjünk el Pápára fürödni. Veszi a jegyet, kér 2-db nyugdíjas jegyet, fizet és távozik.A párom olyan korabeli mint ő.Kérdezi a pénztáros: -2-db nyugdíjas jegyet? a Párom rám néz és mondja, hogy igen.Megvette bemegyünk.Azt a hepajt amit levágtam! Te vaze tényleg ilyen szarul nézek ki,hogy minden cécó nélkül kapok rokkant belépőt? De szívem így spóroltunk 600-ft-ot!  Leszarom miért pont engem mustráltál végig? Szívem te álltál előttem!Én meg tudomásom szerint nem vagyok nyugdíjas! Olyan jót derült a haverjával együtt öröm volt nézni. Fel sem merült neki az a kérdés lehet, hogy én nézek ki nagytatának nem az lehetetlen!Bementem a toalettbe megnézem magam, jó oké voltam már jobb passzban is, de azé na! Nem nagyon vettem észre,hogy tök sápadt vagyok meg 66 karika a szemem körül, végül is már voltak jelei a betegségemnek.Most nyomom az ágyat meg a billentyűt.A tüdő gyuszi ledöntött, meg még ráadásul jött a gége gyulladás.Na nem csodálkozom hogy rokkantnak néztek.Most per pillanat úgy is érzem magam.A pasimra néha rátör az aggodalom jó lenne ha néha beszólnál valamit abból levágnám az állapotodat,hogy jobban vagy -e? Gondoltam jön még kutyára kamion! Majd még könyörögni is fog ,hogy ne szólj be szívem! Most rendezem a gondolataimat.Ami még elég nehezemre esik.Szóval fehér ember nem felejt ,pláne a MARGÓ! De ő ezt még nem is sejti.Én leszek a 21.század ludas Matyija!:D

ui.:Boonynak és a Holdtolvajnak üzenem , nem nem azt fogom 3-szor kiverni neki! Mielőtt még beindulna a fantáziájuk!

Címkék: én csak
6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr441197789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tolvajhold (törölt) 2009.06.21. 10:43:32

előbb a klasszikus - visszaköpöm a csészébe a teát - reakció, majd a tiltakozás, hogy neeem, én neeeem vagyok olyan, meg a boony se!! :D:D

Boony 2009.06.21. 18:14:38

Igen én is kikérem magamnak Margosz! Én egy teljesen átlagos perverz vagyok! :D:D

Gyógyulj meg!!!

margitosz 2009.06.21. 20:01:23

@holdfénytolvaj: @Boony: Vaze nem is tudom honnan a picsből jutott az eszembe!:D
Különben meg jobban vagyok állítólag az emberem szerint ,
már buzerálni is tudom:D
A jó kívánságokat köszike!

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.22. 08:36:50

Ezek a férfiak... :P :) Jobbulást Margosz! :)

margitosz 2009.06.22. 13:31:58

@Keysha: Úgye milyen pöcsök!
Köszi már megmaradok.
süti beállítások módosítása