2009. június 28. 12:54 - margitosz

Pasi téma már megint.......egy jó asszony mindent megbocsájt!

Olvastam egy posztot ami miatt bevillant egy igen szar emlék. Nem túl régi még mindig emésztem!Már mint az nem régi,hogy én is tudok az esetről.A történet az már a rég múlté.A volt exek és társai hálás téma nem mondom!Kétszer voltam már férjnél mind kétszer én léptem ki a házasságból,mivel hogy az egyik szinte nem vett semmibe önző dög volt. A másik meg jobb kapcsolatban volt az anyjával mint velem.Hagytam hogy kiteljesedjen a kapcsolatuk ,és inkább leléptem.A jelenlegi párom is túl van egy pár házasságon, konkrétan három.Lás csodát ebből kettőt Erikának hívtak ,meg még a nővérem is Erika. Miután kiderült ő is megvolt neki anno annak idején(mikor katona volt).Na ez az amit nem tudtam, én kis naiv!Pedig a nővérem köztudott nagy keverőgép volt,amolyan biokertész fűvel ,fával!Jó pár éve rászántam magam és bemutattam őket egymásnak.Nem kellet volna!A múzeum kert teraszán ültünk nyár volt ,sokan voltunk.Jön a nővérem a pasimon látom ám kitört a frász nem volt ideje magyarázkodni mert itt is termet.A maga kis alpári modorával bemutatkozott:Szia Atis te kis köcsög! Nézek furán ...na ezek ismerik egymás! Miért nem vagyok meglepve?Azt elő is adja, hogy ő mennyire szerelmes volt ebbe a faszba meg ilyenek.Ez a köcsög mert csak így illette a pasimat meg le se szart!Nagyon kényelmetlen volt az egész jelenet!Te kis köcsög hányszor is feküdtünk le egymással?A pasimnak egyből kocsányon lógtak a szemei nem bírt megszólalni.Hát mit ne mondjak nem csodálom!A tesó válaszolt helyette is ötször. Na fasza mi jöhet még ?Félig már az asztal alatt voltam itt se vagyok,nem létezem,felnyalt a tehén ez nem velem történt!A tesó forgatja bennem a nagy kést!Tudom hogy nem kéne vele foglalkoznom,régi dolog ez kettőjük között.De kell ez nekem ? Feltettem a költői kérdést magamnak.Szóval ennyit az exekről és még jóba is kell vele lennem!Nem az a baj ,hogy megtörtént köztük az ami meg volt. Hanem ahogy meg kellet tudnom!Persze a pasim próbált jól kijönni a helyzetből! Mondja ,hogy ő engem szeret és ezen nem változtat semmi és senki,de ezek után nem nagyon tudok úgy hozzá állni a dolgokhoz mint eddig.Igaz egy jó asszony mindent megbocsájt! Szerettem volna beolvadni a háttérbe valahogy így! Rohadtúl rüheltem ott lenni abban a pillanatban

Címkék: pasik
10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr61213305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.28. 19:44:09

Nem lennék a helyedben. :( Ez nagyon ratyin hangzik, elképzelni sem tudom, hogy mennyire rossz lehetett... :S Ha tudnék, enyhítenék a fájdalmadon. Úgy érzem nem érdemled meg az ilyesmit. :(

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.06.29. 08:11:43

Hát a nővéredre gyenge jelző a bio-kavarógép...

margitosz 2009.06.29. 16:31:21

@Keysha: Nagyon kemény volt!Akkor még ő nem érti miért nem keresem azóta a társaságát? Szerinted?

@kree: Úgy ahogy mondod gyenge kifejezés. Az ember lánya nem válogathatja meg a rokonait sajnos!

Boony 2009.06.29. 17:55:29

Ez durva baszki! Csak pislogok.....

margitosz 2009.06.29. 19:29:44

@Boony: gondolhatod, hogy én mennyire kamilláztam!

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.30. 09:22:09

@margitosz: Én nem valószínű, hogy olyan jól toleráltam volna a dolgokat, mint te... :S

margitosz 2009.06.30. 16:23:31

@Keysha: Leg szívesebben lenyomtam volna mint egy bélyeget! A pasimra is mérges voltam mert nem mondta el.Igaz csak egy halvány sejtelme volt arról,hogy ki a nővérem.Félt attól,hogy talán vége lesz a kapcsolatunknak.MINDEN NAP GÖRCSBE RÁNDUL A GYOMROM HA RÁGONDOLOK.

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.07.01. 09:45:29

Mocskos egy szituáció. :S Én lehet kitéptem volna a nő haját. De te cselekedtél jól. Az amúgy is kellemetlen helyzetet nem tetézted azzal, hogy saját magadat is leminősíted. Minden elismerésem a tiéd!

margitosz 2009.07.01. 15:51:41

@Keysha: Nem égettem volna magamat igaz nagy erő feszítésembe került, hogy ne üssem meg!Az volt a gong,hogy melyiket és miért?

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.07.01. 16:47:30

@margitosz: Én valószínűleg a nőt kaptam volna el, amiért jelenetet rendezett. Elég lett volna, ha diszkréten közlik, hogy anno ők együtt voltak. Az alapjáraton is rosszul esett volna gondolom. Nem kellett volna még plusz olaj a tűzre.
süti beállítások módosítása