2009. június 29. 18:50 - margitosz

Ma ismét bevettem a leszarom kapszulát!...........

Ma elhatároztam bemegyek a munka helyemre és lesikítom az egyik kis főnők fejét! E helyett úgy átnéztem rajta hogy csak na! Láttam bassza a csőrét valami,de nem mert odajönni még a közelembe sem.Én meg a kis mocsok, meg folyton a nyomában jártam már, nehogy jól érezze magát a kis féreg.Annyira élveztem mint állat! Még cukkoltam is,szal adtam a testének:D Olyan vörös volt a feje mint a rák! Egyébként is annyi jó indulat van abba a pasiban mint egy rákos daganatban. Van egy hasonló nyomtatványom mint a képen és kitettem ezt az asztalomra,nézi,nézi mielőtt még megszólalt volna,közbe vágtam Ja meg téged is!-gondoltam olvasta a tacepaómat!Úgy hogy nem kellet szó szerint elküldenem a redvás picsbe tudta miről van szó.Elsonfórdált és egész nap kussba vlót!Remélem leg közelebb nem engem talál meg a baromságaival mert nagyon megjárja! Addig jár a vízhordó lány a tóra míg meg nem tolják!:D vagy el nem törik a víz hordó korsó :D

Címkék: leszarom
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr951216086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása