2009. augusztus 05. 19:39 - margitosz

Élmény .....de frász!

Bükkfürdőn voltam 4 napot,minden nagyon csocsi ragyi!

Havajoztunk a párommal,aktívan nem csináltunk semmit. Na jó hancuroztunk néhányszór!

Naponta svédasztal meg amit akartok, masszázs, szauna dzsakudzi szoval kényeztettük magunkat isteni volt.

 

Átsétáltunk a meleg fürdőbe,zsufolásig tele volt amitől már eleve frusztrált lettem.Magyar ember az nem sok volt. Az összes régió képviseltette magát.Nincs nekem bajom a kisebbséggel ,de most szinte sokkot kaptam. Rajzás volt!Egy 150 cm magasságú cigány ember  a falka vezér akinek akkora hasa, hogy  könnyebb lett volna átugrani mint megkerülni,a talpa meg akkora  mint egy 2 méteres emberé. Szóval nevetségesen grotex emberke, ja és mezitláb. Csak úgy csattogot a mezitlábas talpa a vizes járólapon. Irtózatosan csámpásan rakta kifelé a lábait, a köntöse amit természetesen bérelt bokáig ért,kezében egy köteg húszezres amit úgy tartott mint a kártyalapokat és osztogatta a pulyáknak. Naná , hogy  teli volt fuxszal. Nekem egy hobit látványát keltette. A testőrei meg mint a kétajtósszekrény akkorák voltak.NEM BIRTAM LEVENNI A SZEMEMET RÓLUK! A pasim meg folyton figyelmeztetett ne bámuljam őket mert még bajunk lesz belőle.Hogy a francba ne bámúltam volna a cigó lánynak akkora hónaalj kutyája volt az már ugatott. Természetesen nem voltak agyon iskolázva eggyik sem.Megfordult az agyamba honnan a picsából van ennyi pénzük? Amit számolatlanúl szórtak! Na most ezeket nagyon útáltam!

Inkább befejeztem a fürdő látogatást nem birtam megemészteni.

Címkék: kisebbség
8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr21291174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pizs (törölt) 2009.08.16. 08:22:15

Hát ez az! Honnan van nekik ennyi pénzük!!!!...nem akarom őket bántani, mindenkit elfogad az ember, de ekkora különbség, hogy a népének az egyik fele nyomorog, a másik fele dőzsöl, miből???!
És mi a magyarok másik fele alig él meg...hiába küszködik, nincs pénz!

margitosz 2009.08.19. 10:52:34

@bokapiri: Hát igen ezt én sem értem. Lehet, hogy hülyén halok meg?!
De minden esetre sokkoló volt nekem ez az élmény.

Negrogo 2009.08.20. 08:42:54

@margitosz: Hat a bodza szorpol es a fem gyujtesbol, nem tudtad?:)

Negrogo 2009.08.25. 11:06:59

@margitosz: A Kozma gyilkos cigany anyukaja is fel volt haborodva miert becsmerlik az eseten tul a kisfiat mibol telik ugyan X5-re meg Q7-re. Mikor o csak bodzat gyujt es femmel kereskedik.:D

margitosz 2009.08.29. 15:00:36

@holdfénytolvaj: faszom nem vagyok irigy, de na azé nézzél már körül!

Nekem is fémet kéne lopnom valjuk be így csinálják! Igaz ők azt úgy hivják,hogy gyűjtés.))))
Jutna fél centis fuxra a nyakamba amivel villoghatnék.

" Hogy miért nem huzza le őket a balaton vize!?

tolvajhold (törölt) 2009.08.29. 19:12:39

mert tudják, hol vannak a cölöpök. :) ámen leányom, menj békével. kurva jót kajáltam.
süti beállítások módosítása