2009. április 25. 16:38 - margitosz

Szerintem szeret....!

Akaratom ellenére teszteltem a pasimat!

Az úgy meg van?Alapjáratból is egy kis mocsok vagyok!Pasim nagyon szeretett volna bizonyitani hogy ő mennyire szeret.Na ez biztos igy van...szokta mondani.Én meg hiszek neki.De tényleg,merek én kételkedni?Már napok óta punnyadtam otthon a pasim ngyon el volt foglalva.Meg is jegyeztem neki ez annyira sziven ütötte, hogy másnap oly buzgon kereste a kegyeimet mint állat.

-Szivem elmegyünk bringázni?kérdezi a drága.

-Ja jol van csak átöltözöm,de hallod milyen idő lesz?

-Nem tudom szivem hozzál meleg ruhát is.

-De én nem akarok hátizsákot cipelni!

-Szivem tedd egy zsacsiba.

-De bekepja a küllő.

-Szivem majd én viszem .

-oks.Keresem a legg megfelelőbb zsacsit és mit látnak szemeim egy JULIETTE teliratú szatyor.Ó ez nagyon jó!Már láttam lelki szemeim elött! A pasim mögött a felirat ugyan is nem tudtam máshova akasztani mint az ülésre mintha rendszám lenne vaze.Kurvára tetszik!Kaján vigyor az arcomon na mehetünk drágám.Már az utcánk végén ráköszöntek.

-Szia JULIETTE!

Majdnem lefordultam a bicóról annyira röhögtem.Persze isten nem ver bottal ház falával ugyan is lenyúztam az ujjamat ahogy megálltam.Röhögéstöl pukkadozva....

-Drágám vérzik az ujjam!

-Nics baj szivem van nálam tapasz és bekötötte az ujjamat.Na hallod ez mindenre készült!

-Drágám és ejtőernyő is van nálad?

-Szivem te annyira geci vagy!Akkor látta meg a felíratot a táskán.

-de azé szeretsz ugye?

-Szivem megyünk fagyizni?

-De én fogyozom drágám!

-Szivem te csak majd nézed

Na ő sem piskota vissza vágot vaze ! De szerintem kiegészítjük egymást vagy nem?

Címkék: pasik
7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr971085942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margitosz 2009.04.25. 17:16:59

@Bogi24: Szerintem is úgy hogy meg is tartom a drágámat.

tolvajhold (törölt) 2009.04.25. 18:21:13

@margitosz: nem merek semmit mondani, mert még itt is "letiltanak" :D:D

nóniusz 2009.04.25. 19:41:23

Jólvan anyukám akkó megnyugodhatsz, szeret téged csak a pasik nem szavakkal fejezik ki magukat inkább, hanem tettekkel. Képzeld voltam vezetni és elég jól ment csak az a k. kuplung ne lenne.Sokszor elfelejtem benyomni. Na csá jó legyél.

margitosz 2009.04.25. 20:34:49

@nóniusz: Szaggasd ki a gépből azt a szar kuplungot kinek hiányzik?vaze!Azt már nincs is vele gond!

nóniusz 2009.04.25. 23:17:02

Hát kösz vaze! Asszem az automata váltós autót az ilyen magamfajtának találták ki! Sokat röhögtem ma magamon, én pont az ellenkezője vagyok a tipikus kezdőknek. Ha valamit elcseszek nem tiprom a féket+a gázt egyszerre, hanem mindent elengedek és várom a sültgalambot. Az oktatónak forog a szeme, hogy mámeg mér bénultunk le? én meg behúzott nyakkal, szégyenkező fejjel röhögök. Jó volt a mai nem stresszeltem csak egy párszor szétkapcsolt a lábam meg az agyam :))))

margitosz 2009.04.26. 11:57:38

@nóniusz: egyszer én is csináltam hasonló marhaságot csak cifrábban.Kormány elenged láb le a
fékről és azt mondtam
állj!!!!!......Szerinted megállt az autó?nem volt beprogramozva a hangomra vaze de szar autóba ültem
süti beállítások módosítása