2009. július 26. 14:15 - margitosz

Hihetetlen de ez igaz! :)

Barátosnőmtől kérdezem:-Te mond már el nekem hogyan tartósítottad a céklát ?

-Miért tartósítva volt?

-Azt kérdezem miért nem romlott meg? Ugyan is 5 literes üvegre valót sikerült csinálnia, ami nem kevés!A családja meg nem nagy, egy-két evésre nem fogy el.

-Ja....jó gyorsan megettük! Mondja a barátnőm.

-Hát igen erről a tartósítási formáról még nem hallottam.Úgy tudom csak a fárol lehet gyorsan leesni, mondom én.
 

-Nem mondod!? Olyan fura hitetlenkedéses arc kifejezéssel.

-De hiszen most mondom mozog a szám nem látod?

-Basszus pedig nem is szőke!  Holt komolyan mondta én persze ,röhögök mint a barom, mire leesett neki mekkora baromságot sikerült mondania.

Egész hétvégén ezzel cseszegettem, hogy én mekkora mocsok  vagyok!

Címkék: hülye picsa
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr701269238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása