2009. április 28. 18:30 - margitosz

asszem álmodtam.....

  •  

Egy igen fárasztó nap után leheveredtem a kanapéra.A fejem zsongott a sok marhaságtól amit az nap elkellet viselnem.Az első gondolatom margosz te egy hős vagy  nem nyírtál ki senkit!

  • Szóval ki kell kapcsolódnod!Lehunytam a szemem az agyam még kattogott de már egyre távolodtak a hangok...Szoktam ábrándozni vagy talán álmodozni?Lényeg a lényeg jól esett volna egy kis kényeztetés.Álmomban sürögtek körülöttem lesték minden óhajom sóhajom,de szép is volt......egy álom pasi hozta az ücsimet ugyan is nagyon szomjas lehettem.Hallom lelki füleimmel hozhatok valamit?Igen kérek egy hűsítő koktélt .Gondolom ez kihallatszott mert következő pillanatban egy ismerős hangra lettem figyelmes.Szívem szomjas vagy ?Hozzak valamit inni?Természetesen bele lógott a kezem a bilibe ébren vagyok vaze! : -Felnézek igen drágám a tálcán kívül semmi ne legyen rajtad és nálad!Erre a kedvesem :-Álmodj tovább királylány!
  • De legalább álmomban azt csinálok amit akarok...

Szóval no para álmodozzatok csajok! Egyszer csak bejön a tálcás pasi.

Címkék: pasik
7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr21092095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tolvajhold (törölt) 2009.04.28. 19:10:02

:) és megbotlik a szőnyegben, majd ráborítja a frissítőt szíve ábrándos hölgyére...
gonosz-e vagyok? vagy reális? :D

2itailor 2009.04.29. 15:26:52

@holdfénytolvaj: Ráparancsolnék: nagyon gyorsan távolítsa el rólam! A módját meg rábíznám :)

tolvajhold (törölt) 2009.04.29. 18:59:06

@2itailor: oh... :D ez még reálisabb! :) hogyan hozzuk ki a legjobbat egy ostoba szituból! riszpekt 2i! :)

margitosz 2009.04.29. 19:24:57

@2itailor: Ebben benne vagyok!A fantáziájának meg ne szabjon határokat!

nóniusz 2009.04.30. 23:48:53

hát csájééé, nézem ezt a pasit elég jó de az én pasimnak is van ilyen segge :)))) csak szőrösebb. Ránéz a képre a párom erre : írd meg a barátnődnek, hogy az a csini fiú nem lányoknak mosolyog! Pasik! Ha valaki egy kicsit jobban néz ki és nem szőrös akkor az meleg! Ki érti ezt? De én azt mondom mosolyoghat bárkire akkor is megpaskolnám azt a kerek fenekét!!!

margitosz 2009.05.01. 08:42:26

@nóniusz: Egy-két ajtó csapkodást megérne!Még a papucsát is berugdalnám az ágy alá nehogy idő előtt lelépjen.:D
süti beállítások módosítása