2009. május 21. 16:32 - margitosz

Baromarcú.....

Gondoltam ma tiszta lappal indítok a munka helyemen!

De nem sikerült nem hagyták,Nevén nevezem a tegnapi hp-ét:úgy hijjják,hogy "Mindegy" magunk közt csak ARANYkának nevezzük.:D ugyan is az ominózus arany biznisze miatt!Valami szarságot árult arany gyanánt,persze köze nem volt az aranyhoz.Kiborúlt a bili bukott a mutatvány üldözték az átvert vásárlók.Egyik pasi ágyából a másikéba.Aranyka sűrűn volt ám szerelmes! Szeptemberben eljegyezték,talán a hónap közepe lehetett,hónap végén már gyereket akart. Októberben megszerelmesedett megint,persze más pasiba a pasinak naná hogy nem jött be a csaj hideg rázása volt tőle.A novemberi brigád bulin már újra szerelmes lett természetesen a főnőkébe ugyan esküvőre készülődőt az előző pasijával. Meg van még a fonal szal zűrös a csaj.Két héttel karácsony előtt kirúgta a vőlegényét,következő nap már más aludt a hókefélke ágyában.Azóta is mószerol mindenkit, üldőzési máníája van a libának. Ja meg ennek sem az anya a hülye disznó karajból főzi a hús levest!Úgy felveszi a vászon inget ,hogy ki sem vasalja biztos megégette valaha a kezét és ettől is fóbiája van vaze. Na most már jól érzem magamat jól kibeszéltem a hülye picsát!

Címkék: hülye picsa
6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr561135741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tolvajhold (törölt) 2009.05.21. 18:46:14

hehehehe. nők. milyen ismerős, milyen meghitt.
boony, hozok sört, ma nosztalgiázunk? :)

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.05.21. 19:47:58


Aranka szeretlek!
Valahol a mező végén vártalak,
ott voltam egyedül és jött a vihar
de te arrafele sem dugtad orrodat,
elszomorodtam és aztán hazamentem.

Pedig úgy egyeztük meg hogy találkozunk,
aztán kiderült, hogy mással találkoztál,
legalább szólhattál volna, hogy ne álljak a mező szélén,
mint egy idióta hüülye, oooh yeah

Vártalak, elhagytál,
Csengő Zolival megcsaltál,
a Zolit elkapom, felakasztom,
mert tiszta szívből szeretlek,
mért csináltad ezt velem,
a szuk-ot es én fizettem,
te soha semmit nem fizettél,
me egy turkálóban dolgozol.

Vettem neked lepcsit es,
laskaszüröt, tepsiszettet,
de te ezt nem értékelted,
mert Csengő Zolival megcsaltál!
Azt hazudtad, hogy szeretsz engem?
Kölcsönt es felvettem neked,
te közbe a hátam mögött röhögtél,
pofátlanul kisajtoltál teeee!

Valahol a mező végén vártalak,
de te arrafele sem dugtad orrodat,
kisajtoltál, utána megcsaltál,
és én hittem hogy egyszer majd még nekünk
kölykünk is lesz.

Sokat sírok éjszakánként utánad,
Adj még egy esélyt,
hogy egyszer újra kezdjük el.
Kiáltom neked, hogy szeretlek:
Aranka, szeretlek!
A szénaboglyában ha akarod,
tiszta csurira levetkőzök neked.

Kérlek szépen ne hagyj el,
Mindent megteszek érted,
felvágom az ereimet,
felakasztom a testemet.
Aztán sírhatsz utánam,
megbánod mit csináltál,
bőghetsz anyádéknak,
hogy Csengő Zolival megcsaltál.

Küldtem neked SMS-t
de te arra sem válaszoltál,
egy csomószor bippeltelek,
utána meg kikapcsoltad.
Pentru moment, ati accesat,
ezt mondta a telefonod,
de az is az én telefonom,
mert azt es én vettem neked.

Valahol a mező végén vártalak,
de te arrafele sem dugtad orrodat,
kisajtoltál, utána megcsaltál,
és én hittem hogy egyszer majd még nekünk
kölykünk is lesz.

Sokat sírok éjszakánként utánad,
Adj még egy esélyt,
hogy egyszer újra kezdjük el.
Kiáltom neked, hogy szeretlek:
Aranka, szeretlek!
A szénaboglyában ha akarod,
tiszta csurdéra levetkőzök neked.

Utoljára elmondom neked, sohasem a szexet akartam, nekem a lélek a fontos, nem a test. Ezt örökre jegyezd meg!

www.youtube.com/watch?v=qUZppD_Zd0s

margitosz 2009.05.21. 20:03:29

@holdfénytolvaj: Áruld el mi az ismerős ebből neked ? Én is hozok egy sört.

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.05.22. 10:30:43

@margitosz: hátja, arra én is kiváncsi lennék..
süti beállítások módosítása