2009. június 26. 14:52 - margitosz

Azt a leborúltszivarvég vaze!....

Nem értem mi van ma velem? Csapás hátán csapás!

Elmegyek az orvoshoz kiderül,hogy 9-óra helyett 11-kor lesz orvos, na még ezt csak túl élem.Haza megyek elütöm a köztes időt, hát túlságosan is sikerült!

Az meg van ha nem rakod rá rendesen a turmixgépre e tetőt akkor ujra kell festened a konyhát? Nem vagyok egy hp, de na. Csak néztem mint a lukinyúl :D

A turmixomat sem tudtam meginni, de még takaríthattam is.azt sem tudtam hol kezdjem ,csak be ne toppanjon a pasim mert meg fog halni a röhögéstől .A hajam anyám gyalázat neeeeeeeeeeeem, nem velem történt álmodok,valaki csípjen meg.Na ne csöngetnek óvatosan ajtot nyitok a postás nő.Meghökken 1-métert hátrább ugrik,:-jó a sminked! Én meg egyből avonos:D nem is hazudtam az Avonos korszakomban jutalmaztak meg ezzel a turmixgéppel munkám jutalmaként.Gyorsan le is lépet.Kivakartam magam a genyából és rohantam az orvoshoz, hagytam csapott papott.Az utolsó simításokat végzem a takarítással jön a pasim .Te nem lesz ez még korai ?-még pihenned kéne! Á dehogy már jól vagyok!,bazi nagy kő esett le a szívemről. Semmit nem sejt ,gondoltam én!TE aztán mi a faszom tájfun járt erre? LEBUKTAM!!! Hát az úgy volt......................

Aztán pusztultunk a röhögéstől:D

Címkék: szerencsétlen
4 komment
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr951210127

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: captain morgane et la tortue d 2018.01.16. 16:44:39

Médiatörvény és reklámidő - Örülünk, Vincent?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tolvajhold (törölt) 2009.06.27. 11:14:43

:D:D:D esetleg, ha jönnél festeni hozzám is? :D:D

Boony 2009.06.27. 12:46:16

Hozzám meg takarítani? :) Cserébe hajat festek profi módon! :P

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.27. 14:11:36

A főző iskolás vidi, biztos megrendezett. Olyan nincs, hogy valaki ennyire béna legyen... :D

margitosz 2009.06.27. 14:57:27

@Keysha: lehet, hogy ez megrendezett ,de hidd el vannak nagyon béna estek és emberek!
Lásd egy apróka malőr nem nyomod rendesen rá a tetőt a turmixra és mi lesz belőle
@Boony: köszi megoldottam a hajfestést fergeteges lett:D
@holdfénytolvaj: Spenót zöld jó lesz? :D
vagy küldjek szín skálát? :D
süti beállítások módosítása