2009. július 01. 18:57 - margitosz

"Fesztiválsztori"

Tavaj is kin voltunk a Pannónia fesztiválon.Természetesen az idén is.Baráti társaságunkban van egypár fanatikus zene rajongó, többek köz ,.a "Cselló" becenevű országos cimboránk.Ez tavaly történt alig bejutunk a kapun arany barátunk lóhalálában vágtat hátra fele.Kérdezem mi a franc van veled? De sietős! -Az hát megyek a láda sörömért!

-Te ember a sörsátor nem arra van!

-Tudom én azt! Három nappal ez előtt kin voltam és elástam egy láda sört, mivel nem lehetett bevinni semmit kintről, jó ötletnek találta.De hamar lelohadt a jó kedve.Felkiált:

-Bakker a kerítésen kívülre került,azt a rézfán fütyülősét!Országos cimboránk le volt sújtva, Előző nap is felöntött a garatra jól jött volna egy kis szem nyitogató,az este már valaki megpróbálta felnyitni neki, mert akkora mokkája volt öröm volt nézni! Persze én a Margó nagyon  kiröhögtem.Megsértödőtt:-Nyúljon meg a nyakad! Fakad ki magából.Én meg válaszoltam neki szolidan de azt is nagyon halkan.-Kéküljön meg a szemed vaze! Na több sem kellet bevágta a durcit és ha ideges dadog.Tu-tu-dod mit ne-nem szolok hozzád! Oks mondom neki majd megpukkadva a röhögéstől.Két perc múlva :-Hol a durung bajszú haverom ?-kérdezi, persze már ő is csak vigyorgott. Valahol itt vagyunk a tömegben.

Az idén is kimentünk a fesztiválra ugyan is Várpalotaiak vagyunk, ki nem hagytuk volna.

-Kérdezem a Csellót.Arany barátom voltál az önkormányzatnál?

-Miért?

-Kikérted a rendezési terveket? Nem ám megint a kerítés túl oldalára kerül a szajré!

-Látod erre nem gondoltam .Rájött,hogy csak kostólgatom.

Egy szó mint száz nagyon király volt az idei találkozó is csak az idő lett volna jobb.

Címkék: fesztivalsztori
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margosz.blog.hu/api/trackback/id/tr31220591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.07.06. 13:23:36

Előre leszegezem a posztban szereplő embereket nem ismerem és semmiképpen nem az egyik családtagomról van szó:)
süti beállítások módosítása